dinsdag 8 april 2014

Smalltown Nobodies en Gotthard * 8 april 2014, De Boerderij - Zoetermeer



Setlist Smaltown Nobodies:
20 More Steps, So Called Friends, How it Feels, Ugly en Lies.
Setlist Gotthard:
Bang!, Get Up 'n' Move, Feel What I Feel, Remember It's Me, Right On, Hush, C'est La
Vie, Heaven, Spread Your Wings, Jump the Gun, Need to Believe, Sister Moon, Lift U
Up, Anytime Anywhere, One Life, One Soul, Starlight, Top of the World. en Quinn the
Eskimo.


Smalltown Nobodies was een heel redelijk voorprogramma


Smal stukje podium stond goed vol

Niemand had zin om mee te gaan naar Gotthard, dus dan maar in mijn eentje. Ik vertrok om half zeven en om half acht stond ik mooi vooraan in de zaal. Al snel raakte ik in gesprek met een groepje over Graspop (ik had mijn Graspop shirt aan) en was ik onderdeel van een groep van vier dames en twee heren (waarvan er één jarig was). Zo werd het toch nog gezellig al moest ik het bier (op een paar na) afslaan omdat ik met de auto was. Het voorprogramma was eigenlijk best lollig, een Nederlandse band met nogal gezette zanger. Vooral de nummers zaten goed in elkaar.



Gitaris Leo Leoni is wel het meest opvallende bandlid


Mooi duo

Om half 10 begon Gotthard en wat meteen opviel was dat de band nu één geheel vormde. Dat was de vorige keren dat ik ze zag toch wat minder. Zanger Nic Maeder was er toen nog niet zo lang bij en had ook nog eens de pech in de Pul (laatste keer dat ik ze live zag) dat hij toen goed ziek was. Het werd een heerlijk concert al had ik wel wat inzakmomentjes bij vooral de nieuwe nummers die ik nog niet gehoord had. Maar bij vooral het laatste gedeelte vanaf Sister Moon ging de (niet zo gevulde, man of 350) zaal goed los. Zo werd het weer een heel leuk concert van een erg enthousiaste band en kan ik iedereen een avondje Gotthard aanbevelen.



Had ie het nou tegen mij?


Het nieuwe doek van de laatste cd Bang!

Remember it's me is zo mooi


De band had er veel lol in


Even een intermezzo


Mooi licht


De band bedankt het publiek


Lees ook een review op:
http://mwiemetalblog.over-blog.com/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten