vrijdag 12 september 2014

Eve’s Fall, My Propane en Stream of Passion * 12 september 2014, P60 - Amstelveen



Setlist Eve's Fall:

Setlist My Propane:

Setlist Stream of Passion:
Monster, A War of Our Own, The Curse, Autophobia, Wherever You Are, In the End,
For You, Exile, Delirio, Collide, Now or Never, A Part of You, Don't Let Go,
Lost, Street Spirit (Fade Out), Out in the Real World en This Endless Night.

Eve's Fall was erg goed

Ja en dan zeg je in december nog, dit is voorlopig de laatste keer geweest dat ik naar Stream of Passion ga. Negen maanden later logenstraf je dat alweer en sta je in P60 samen met Nicole en Julie. Julie had een "kadootje" gekregen van haar wiskunde leraar. Ze mocht tijdens en na het concert backstage omdat ze was overgegaan. Bleek haar wiskunde leraar de oud-gitarist van Epica te zijn. Ad Sluijter was van 2003 tot en met 2008 lid van de band geweest en had nog veel "vrienden" in het wereldje. We kwamen nog de nodige bekenden tegen zoals Susan en haar vriendin en Rob en Rob de fotografen. 

My Propane viel tegen

Het was niet erg druk en dat was jammer want het werd een prima avondje. De opener was Eve's Fall en deze female fronted metal band was erg goed. Zangeres Liesbeth Cordia heeft een prima stem en wat me vooral beviel was dat de nummers prima in elkaar zaten. Een erg leuk optreden en een aanrader voor de liefhebbers! Helaas kwam daarna My Propane en dat was net als de vorige keer niet erg geslaagd. Jammer want de band speelt best strak maar ze kunnen beter een andere zanger zoeken. 

Stream of Passion

Het optreden van Stream of Passion was top. Dit kwam vooral door de keuze van de nummers van vanavond, het was een zeer geslaagde set. Na het concert werd het nog erg gezellig. Alle bandleden van alle bands kwamen langs en we hebben lekker gekletst en foto's gemaakt. Grappig was dat ik nog met Marcela heb staan praten over de prima set die ze gespeeld hadden. Ik had gezien dat nummer twee op de setlist (Passion) geschrapt was en ik gaf aan dat ik daar blij mee was. Ze moest daar hartelijk om lachen. Ook met Liesbeth (en haar moeder) van Eve's Fall nog een tijdje staan kletsen. Bleek dat ze veel van de nummers zelf schreef. Blij dat ik toch gegaan ben en we hebben een erg leuke avond gehad. 

Zangeres Marcela Bovio op viool

Sfeervol

Heel gezellige "afterparty" ik samen met Marcela en Liesbeth
Julie met Ad Sluijter (ex-Epica), Stephan Schultz en Johan van Stratum (beide SOP)







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten