maandag 16 maart 2015

Garagedays, Sister Sin en U.D.O * 16 maart 2015, De Boerderij - Zoetermeer




Setlist Garagedays:

Setlist Sister Sin:
Food, Outrage, Chaos, Heading for Hell, Desert Queen,
Fight Song, On Parole, Sail North en Hearts of Cold.
Setlist U.D.O.:
Speeder, Blitz of Lightning, King of Mean, Decadent, Independence Day, Black Widow,
Never Cross My Way, The Bullet and the Bomb, Under Your Skin, (Acoustic set:
Tears of a Clown, and Secrets in Paradise), Faceless World, Pain, Untouchable, Let Me Out, Metal Machine, Metal Eater, Break the Rules, Fast as a Shark en Balls to the Wall.

Garagedays uit Oostenrijk

Marco Kern zanger/gitarist

Bassist Strandh van Sister Sin

Na het feest van gisteravond in de Pul bij Eden's Curse en Freedom Call (opkomst 80 man!) was het best lastig om dit minstens te evenaren vanavond. Wel was ik deze keer met het OV naar Zoetermeer gegaan want als je met AndrĂ© en Vincent op stap gaat weet je dat er een biertje gedronken gaat worden. De heenweg was best redelijk te doen maar als je ziet dat je op de terugweg er zeker een uur of twee over doet om thuis te komen dan is dat toch wel een heel erg groot verschil met de 45 minuten die het kost met de auto. 

Liv Jagrell van de Zweedse band Sister Sin

Setlist Sister Sin

We waren mooi op tijd binnen om het Oostenrijkse Garagedays te zien optreden. Stevige hardrock maar het kon me niet zo bekoren. Beetje zwakke composities maar wel een leuk stel jonge honden. Op Sister Sin had ik me verheugd, de laatste plaat van de female fronted old skool metal band is bij ons thuis regelmatig gedraaid. Het werd een leuk optreden met een opvallende frontdame maar eerlijk gezegd kwam haar stem live niet helemaal uit de verf. 

Biertje?

De setlist van U.D.O., helaas werd Princess of te Dawn overgeslagen.......

Eindelijk was het tijd voor U.D.O. Helaas was het net als gisteravond verre van vol in de Boerderij. Ik schat een 200 bezoekers en dat is eigenlijk wel erg mager voor zo'n top attractie. Het werd een heerlijk avondje waar we met zeer veel lol aan meededen. In tegenstelling tot zijn bandleden vond ik dat Udo zelf niet zo heel veel plezier uitstraalde. Kwam dat door de slechte opkomst? Ik vind dat dat geen excuus mag zijn en of het daardoor kwam, de band speelde mijn lievelingsnummer Princess of the Dawn niet terwijl dit wel op de setlist stond. Bewijs staat op deze pagina! Al met al hebben we een prima avond gehad maar niet een avond die mij nog heel lang zal bij blijven. 

Daar is dan Udo Dirkschneider

De nieuwe toetsenist Harrison Young

Udo zeer geconcentreerd met de acoustische set

Evenals beide gitaristen

Publiek (Vincent!) gaat helemaal los

Plezier bij de gitaristen

Plectrum van Sister Sin en U.D.O



Lees ook de reviews op: 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten